Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht zoek ik een ervaren administrateur met ICT affiniteit.
De functie is een combinatie van financiële- en projectadministratie, en in mindere mate huuradministratie. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van een nader te bepalen aantal maanden.

Word jij warm van een breed takenpakket, en ga je het gesprek aan met projectmanagers? Dan kom ik graag met je in contact!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een woningcorporatie met zo’n 8000 eenheden in beheer. De afdeling waarin je komt te werken bestaat uit 9 medewerkers.

Functie

De functie bestaat uit uiteenlopende financieel-administratieve taken waaronder opstellen eindafrekeningen service- en stookkosten, project-, salaris- en huuradministratie en opstellen rapportages). De taken zijn gevarieerd.

Een greep uit de werkzaamheden:

Financiële administratie:
-
Verzorgt en beheert de activa administratie.

– Codeert boekingsstukken.
– Controleert de tussenrekeningen en voert correcties uit.
– Bewaakt de aansluiting op de hoofdadministratie/grootboek.
– Stelt betalingsopdrachten op.
– Verzamelt gegevens ten behoeve van financiële rapportages.

Projectadministratie:
– Verzorgt de projectadministratie van de lopende projecten.
– Bewaakt budgetten op projectniveau.
– Stelt overzichten op over budgetgebruik in relatie tot voortgang/status van het project.
– Voert periodiek overleg met de projectmanagers.
– Levert informatie aan ten behoeve van periodieke rapportages.

Rapportages:
– Levert input voor periodieke en jaarrapportages.
– Stelt cijfermatige delen van jaarrekening op.
– Stelt financiële overzichten op uit het grootboek.
– Stelt diverse rapportages op over huur- en projectadministratie.

Functie eisen

Voor deze functie heb je:

  • Kennis op minimaal MBO 4 niveau, in bedrijfseconomische richting met kennis van financiële en huuradministraties en relevante wet- en reqelqevinq.
  • Affiniteit met ICT.
  • Kennis van het systeem Tobias Ax van Aareon.
  • Sterke persoonlijkheid.
  • Kennis van projectadministratie van vastgoed.
  • Beschikbaarheid op korte termijn.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Thomas de Vries via telefoonnummer 020-412 4120 of via email thomas.de.vries@mtenv.nl

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature en sluit het profiel bij jou aan? Solliciteer dan vandaag nog! Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met: Thomas de Vries via telefoonnummer 020-412 4120 of via email thomas.de.vries@mtenv.nl