Misschien heb je de eerste beelden al gezien? Vanaf maandag 30 oktober is onze nieuwe campagne “Ben jij een carrièresteiger?” live. Het doel van deze campagne is om professionals in de bouw, techniek en vastgoed kennis te laten maken met mténv. De teksten op de campagnebeeldingen zorgen voor de trigger; hiermee spreken we professionals aan. Het beeldmateriaal zorgt voor de herkenning in de bouw, techniek en vastgoed.

Media inzet
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Morres & Company. Daarnaast zijn diverse mediapartijen ingeschakeld voor het verspreiden van de uitingen. Met een radiocommercial bij BNR, studyboards bij hoge scholen, billboards, online banners en Social Media wordt de campagne uitgerold in de regio Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. En deze gaat draaien tot en met 30 november.

Tipje van de sluier
Ben je nieuwsgierig naar onze nieuwe campagne? Bekijk hieronder de eerste 3 uitingen en luister ook naar de radiocommercial die bij BNR draait van 6 november tot en met 17 november.