Introductie

Ben jij nu of binnenkort op zoek naar een nieuwe kans op de financiële markt en heb je al ervaring binnen een woningcorporatie? Dan is mténv op zoek naar jou. We doen zaken met woningcorporaties doorheen heel Nederland en daarom komen er regelmatig mooie vacatures voorbij, ook op het gebied van huuradministratie. Ben jij die expert die wij zoeken? Dan maken we graag kennis met je als voorbereiding op een succesvolle toekomst!

Organisatie

Je komt terecht bij een van onze opdrachtgevers. Mténv doet zaken met corporaties door heel Nederland.

Functie

Als medewerker huuradministratie ben je met je collega’s onder andere verantwoordelijk voor de jaarlijkse afrekeningen van de stook- en servicekosten en de huurverhogingen. Je werkzaamheden zijn breed, maar bevatten onder andere het maken van huurprijsberekeningen, administratie van VVE complexen, maken en bijhouden van draaitabellen, bijhouden van de cartotheek en het onderhouden van telefonisch contact met huurders, bijvoorbeeld over huurtarieven.

Functie eisen

– Werk/denkniveau op mbo+/hbo niveau;

– 2-4 jaar werkervaring in een soortgelijke rol, met ervaring binnen een woningcorporatie;

– Analytisch denkvermogen en een goed cijfermatig inzicht;

– Kennis en ervaring van Microsoft Excel;

– Teamspeler met sociale skills.

Aanbod

Onze opdrachtgevers bieden je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Ida Heesters via telefoonnummer 06-14883543 of via email ida.heesters@mtenv.nl

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature en sluit het profiel bij jou aan? Solliciteer dan vandaag nog! Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met: Ida Heesters via telefoonnummer 06-14883543 of via email ida.heesters@mtenv.nl